söndag 7 februari 2016

Det blev en fin dag

men våren är inte här.Bara februari så det får vi nog äta upp senare.April brukar inte vara värst vår och så är det ju mars före.Jag tror att det blir inget flytt för mig förrän nästa år.Stor o lång kö i Enköping.Först ska vi få tapetsering och jag har valt tapeterna i fredags.Mitt rum blir helvitt.Sonen får ljusblått,just nu är det marinblått.Den färgen fanns inte.
Vardagsrummet blir lite blommigt,men vitt bakgrund med blommor i ljus beige.Den kallades spring day,så jag tyckte om den.Jag hade tänkt vitt i vardagsrummet,för jag har ju så mycket tavlor.Men blommorna var så stora och diffusa ,så det blir nog läckert.
Man vill ju ha snyggt medans man bor.Jag hade ju riskerat att få betala vid flytt men nu slipper jag det vart fall.
Här,min bild från art rage.Nyponrosor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar