måndag 14 september 2015

Då lägger jag mig!


2 kommentarer:

  1. God Natt

    Äntligen hittade jag dig, med den adress jag hade gick det inte alls för den var ledig.

    Tack för din kommentar.
    Men jag är motvalls vet du, jag älskar 10an ska aldrig byta tillbaks. Den har allt för mig och lite till.
    Nu har jag fixat datorn så den är som jag vill ha den från allra första början. Ominstallerade den som fabriksny nu går den som en klocka.

    Ska väl komma igång igen här snart också men har haft en massa annat som tagit tid.

    Ha det bra vännen
    Kram
    Eivor

    SvaraRadera
  2. Hej igen. Allt väl hoppas jag. Här är det bra bara vädret som kunde vara bättre. Men varje eftermiddag kommer solen, men mörkret som kommer gillar jag inte.
    Ska bara säg att jag inte hör till de purunga heller 72 snart. Men jag har hållt på med dator i 20 år så jag gilla allt nytt (nästan). Och är självlärd från början så jag tar kanske lättare till mig och gillar prova nytt.

    OBS Ta inte detta som skryt, utan att man blir aldrig för gammal att lära.

    Sov gott ikväll också, jag ska också gå och lägga mig nu.

    Vi hörs

    Kram

    SvaraRadera