tisdag 9 juni 2015

Idag

va är det som lyser?Man undrar om det ska bli sommar kanske.Sol över Börje och Birger.Jag hoppas att det blir ett fint väder för Carl Philip och Sofia på lördag.Jag är royalist och tycker det är fint med monarki.Och sedan så kan man ju tycka en hel del,att vissa bara latar sig.Men man fick ju veta på den där intervjun att Carl Philip har dyslexi.Men det hindrar inte honom att arbeta."Arbeta" är ett milt uttryck för han gör bara roliga saker.Jag tror att Sofia blir bra för honom.Fast jag har retat mig på hennes välgörande.Liksom Madelaines childhood.Usch!Och Chris sedan då!Blir affärsmam på fattiga länders bekostnad.Skurkaktigt.Nu har han lånat till fastighet av Svenska handelsbanken, och har mamma som ägare av huset.Som om tidningarna inte har klurat ut det.Ändå,tycker jag vi ska ha monarki.Chris ville inte bli prins undra på det!Då kunde han inte arbeta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar