fredag 12 september 2014

Åsa och Åslög har namnsdag

Igår var jag på möte med hyresgästerna.Dom kallade det planeringsmöte och vissa saker kom fram.
Jag framförde mina åsikter.Det är svårt att få kontakt med personalen på hyresgästföreningen.Och för mycket trafik,särskilt nattetid.
Och så kom det fram att på gatan som heter 55+ har det flyttat in en barnfamilj.Så jag sa,har jag bott där hade jag blivit ARG.Och sa,vilken tur att jag gick ur kön.Jag ska flytta,eventuellt,till 65+ i Enköping.Garanterat ingen barnfamilj kan snylta sig in.Och vad värre är,att,dom som köar utifrån,kan köpa sig en plats i kön och komma förbi alla övriga.
Samt,åter igen vill dom införa insatslägenheter.Förra gången man blev tillfrågad var det ingen som nappade för Vivalla.Bor man här vill man helst flytta nån gång.
Öbo tror att det kommer att höja standarden.Tvärtom.Hyresgästen får själv betala i lägenheten och vilken slum det kommer att bli!
Om jag kommer till Hummelsta,blir det kanske en o annan barnfamilj,men där är radhus och ingen jävel ovanpå.Så då kan man stå ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar