fredag 18 april 2014

vissa är odödliga!




Vissa är odödliga!

4 kommentarer:

  1. Din länk funkar fortfarande inte. Jag får gå in på en av dina gamla komentarer du gjort.
    Ja en del människor blir odödliga, medans andra bara försvinner bort, ut ur historien. Det har Jesus verkligen inte gjort, om han nu varit verklig eller myt. Min fostermamma var extremt religös och hotade med djävulen om jag inte gjorde som hjon sa. Det har gjort att jag inte gillar något som har med kristendom att göra. Jag är inte dock helt ateist, för jag har haft och har egna upplevelser då och då. Jag gillar bara inte att bli tvingad att tro på något, under hot. Glad Påsk på dig.

    SvaraRadera
  2. Nog kan det vara så.. Kram

    SvaraRadera
  3. Går fortfarande inte att komma till dig via den nya länken i din senaste kommentar. Mysko! Jag får lägga upp en länk till din blogg via mina länkar så länge.

    SvaraRadera
  4. Påskmust och julmust kommer nog att leva kvar länge, medan JR är snart glömd.De unga har inte en susning om vem det är... GLAD PÅSK!

    SvaraRadera