måndag 28 april 2014

hantverkare

i all ära,men nog är de bra lustiga.Jag trodde att de skulle komma tidigt!Icke,vid tolv drog de in sina grejor och började riva ner de gamla tapeterna.Vi höll oss undan så de fick vara ifred.Men säger tjejen,vi blir inte klara,före valborg och sedan är vi lediga till måndagen.Så nu får man sitta i röran.
Inte så kul då.Hade man vetat det,så hade ju,de kunnat börja alltihop nästa vecka.
Sonen är sjuk o tur att kompisen är här nu.
Blir det slipningen av vardagsrummet kommer jag att säga,till hösten.Eller om de ställer upp med nån som kan flytta på möblerna.Dom kan ju inte komma när man är sjuk.Katterna tycker det är konstigt i köket,men målaren,har katt så hon är visst godkänd.
Och jo visst ska jag flytta,men under tiden som jag bor,vill jag ha fint.Detta är sånt som dom ,bostadsbolaget måste underhålla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar