torsdag 8 november 2012

Natti,natti!

Det var nog sista planteringen för i år!

1 kommentar:

  1. Det är lika bra att jag svarar här innan jag säger Godnatt. Jisses det gjorde jag ju i alla fall.

    Sv: Jag hittade någon mer än vad du har tror jag i alla fall. Jag sparade ner dem till mina bilder, så får vi se om det funkar tillsammans med hjälpen, som du så generöst lovade mig. ;-D

    Du sa nåt rätt om att lära gamla hundar sitta. Det är ju det som är problemet för mig, för jag är ju dessutom helt självlärd när det gäller datorer. Men det ska väl fixa sig.

    Du missförstod nog när jag skrev att jag inte kunde se din kommentar, när jag hade godkänt den i kommentarsfältet. Men jag såg det ju när jag godkände kommentaren. Konstigt. Det berodde nog inte på att man var tvungen att verifiera sig i ordkontrollen.

    Ja, nu tänker även jag krypa i säng, för nu har jag skrivit dagens inlägg färdigt i bloggen också.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera