onsdag 9 maj 2012

EU,Upprörande!




Bisart

EU satsar 27 miljoner kronor på att få färre kvinnor att föda,enligt Expressen.Det ska de allt ge fan i att lägga sig i!
Om en kvinna inte kan föda på normalt vis ska hon offras då?Själv har jag TRE KEJSARSNITT.Och det beror på,att jag är för smal,eller trång.Inte roligt,men när man ingenting vet.Så var det inget att göra!
Första gången,68 vaknade jag under operationen.Glömmer det aldrig.Och de fick skynda på och sy ihop,fast jag var vaken en stund.Den läkaren är idag en bantningsgury och lika bra det.För sy kunde han inte!
Andra gången,vaknade jag åtminstone efter operationen,men en dum jävel kom in och luktade VITLÖK så det stank lång väg.Hängde sig över mig och så fick jag spy.Nästa dag kom den jäveln och stank...men då sa  jag Vill ha en kvinnlig som ska klämma på mig!Tredje gången kunde jag få vara vaken.Det var akut,men ändå planerat.Men de fick plocka ut sonen 14 dagar före utsatt tid.Han höll på att drunkna.Det var skönt att vara vaken för då kunde jag följa händelseförloppet.Men jag tycker inte att EU ska lägga sig i om kvinnor rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar