lördag 10 mars 2012

Man fick lust

att plocka bort och vart fall.sopa bort skräp på min ute plats.Tyvär såg jag att mina gullvivor tagit stryk i vinter.Ska bara köpa några att förgylla upp rabatten.
Det ska bli renovering har jag blivit lovad.Men ingen vet när!
Vilket fall,blir det så,skall jag köpa planteringslådor på hjul.Så man kan flytta efter solen.Smart när tomten är så liten.Sedan ska jag köpa två stora parasoller!Om det skakas ser man ju direkt varifrån det kommer.
Idag hittade jag en tänssticka!Ja det kan man  tåla!Om den är släkt!Inte roligt med grannens skit.Bovärdarna skulle säga till på skarpen Hittade andra sopor också..Skärmen till datorn ser ut att få vänta.Har ju sonens Tv att tillgå.
Just nu har jag middagen i ugn.Anna Skippers fisk.Smarrig som bara den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar