söndag 26 februari 2012

Ny dag och prövningar!

Här är Prins Daniels egen tulpan!
Vad man längtar till våren.
Men det är inget roligt med tanten ovanpå,som skakar mattor1Ett tak kostar 3000kr och tillkommer 250 extra på hyran.Jag tycker att det är för dyrt.Vad säger panelen?
Då lägger jag hellre de pengarna på en U.S.A resa!Halva resan betald!
De 3000 är uppdelade på året.
Jag tycker att mitt bostadsbolag,Öbo,ska kosta på mig taket.Bovärdarna har talat med tanten 6 gånger!
Så i morgon ringer jag bovärden och frågar hur hon tänkt göra.Igår tjänade jag 20000,bara på skräpet.Som ja la i ett kuvär och skickade in i brevlådan!HA,HA!

2 kommentarer:

  1. Oj, har du sålt guld...jag har också funderat på det och faktiskt plockat fram lite "skräp". Vilken firma använde du dig av? Kramiz

    SvaraRadera
  2. Mona!Gomorgon!Jag undrar också vilken firma betalar mig när man kommer på vilka som skräpar ner?
    Tråkigt att mitt bostadsområde är så skräpigt.Ibland har Öbo,spioner som spanar,men det hjälper inte!

    SvaraRadera