lördag 21 januari 2012

Vill bara säga det!

Att efter några glas vin blir jag nostalgisk!BRAZIL är min favorit!Jag har varit i Rio de Janeiro för många herrans år,Vi bodde på Copacabana i ett höghus på 8 vån.Sonen var 5.Så det är bra länge sedan eftersom han nu är 33.Hi hi.Vi hyrde Tv och det skulle man inte gjort.Fanns mycket tecknat för barn.Och på den tiden fanns ju inte direkt mycket på svensk Tv.Det var på portugisiska,men det brydde sig inte sonen om.Vi fick muta honom för att gå och bada!Vilken strand i oktober!!En annan rolig grej var ju en Elvis Film med Ann Margret på portugisiska!Det var tur dom inte dubbat Elvis låtarna,för då hade jag skickat ut Tv!Från 8 våningen.
Det var en rolig semester på den tiden det begav sig och min man jobbade på SAS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar